2015. november 27., péntek

5.rész Egy csók, mi örök titok marad

-Akkor egy fél óra múlva indulunk.-mondtam és kimentem. Hamar elment ez a félóra .Már indulásra készen álltunk.
-Elmentünk!-kiabáltam.
-Na hova menjünk?-kérdezte Feli.
-Nekem mindegy, csak veled legyek.-válaszoltam.
-Akkor menjünk el moziba!-mondta.
-Rendben.-válaszoltam. Gyorsan odaértünk, de most azt nem tudtuk, hogy mit nézzünk.
-Mit nézzünk?-kérdezte Szívem.
-Jurassic Word.-válaszoltam.
-Nekem jó!
-Akkor azt nézzük!-mondtam és elmentem megvenni a jegyeket. Addig szívem vett colát és kukoricát. Utána beültünk megnézni a filmet. Szívem a film felénél megunta, így inkább elmentünk a parkba sétálni.
-Amúgy milyen színésznek lenni?-kérdeztem szerelmem.
-Jó.-mondta határozottan-És neked milyen a zene iparban?-kérdezte.
-Nagyon tetszik.-válaszoltam,  megcsókoltam és pont akkor kaptam Lostól egy SMS-t.
-Ki és mit írt?-kérdezte gyanakvóan életem.
-Los, és azt, hogy jó lenne ha haza mennénk, mert a többiek rosszul vannak, és nem tudnak neki segíteni.
-Akkor indulás!-mondta röhögve. Beszálltunk a kocsiba és indultunk haza. Mikor megérkeztünk, Carlos nagyon megörült. Felmentem vele, segítettem neki átöltözni. Lementünk, leültünk a kanapéra és elkezdtünk TV-t nézni. A film engem nem igazán érdekelt.
-Megyek, megnézem a srácokat, hogy jobban vannak-e.
-O.-mondták egyszerre. Először Logant néztem meg, ő már jobban van. Utána Jamest, vele nem tudom hogy mi van, mert aludt. De a legramatyabbul Kendall volt.
-Szia Kendall!-köszöntem-Jobban vagy?-kérdeztem.
-Szia. Nem, nagyon fáj a hasam.-nyöszörgött.
-Hívok orvost.-mondtam. Elkezdtem Kendall orvosát tácsázni

*Eközben lent Carlos szemszöge*

Felivel egy romantikus filmet néztünk és hozzámbújt. Ekkor nem tudom miért, de meg csókoltam és ráadásul visszacsókolt.
-Ezt ne mondjuk el Kevinnek!-mondta. Ő csak bólogatott és elhúzódtunk egymástól.

*Kevin szemszöge*

Felhívtam az orvost, és 15 perccel később meg is érkezett. Megállapította, hogy Kendall-nek bélférge van. Szegény K-dog. Lementem. A többiek rögtön kérdezték, hogy mit mondott az orvos. Én csak erre annyit válaszoltam, hogy bélférge van.
-Szegény!-mondták mind egyszerre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése