2015. november 29., vasárnap

7.Rész 1/3

-Ma muszály lesz elmenned egy orvoshoz!-tanácsolta Feli.
-Tudom.-mondtam. Felöltöztem és el is indultam. Az orvos kb. 20 antibiotikumot írt fel. Elindultam haza. Mihelyt beléptem, minden kiesett a kezemből. Lefagyva álltam egy összedőlt világba, mikor megláttam Felit és Carlost csókolózni. A kezem ökölbe volt szorítva, s neki rohantam Carlosnak. Pár perc múlva azon kaptam magam, hogy Logan lefog, Carlos előttem állt vérző fejjel.
-Carlos mondtam én, hogy ne játszd el ezt Kevinnel!-üvöltött Logan Carlosal.
-Mi van?!-akadtam ki.
-Láttam azt, mikor Los és Feli először csókolózott, még akkor el volt törve a lába.-mondta Logan.
-Ezt nem hiszem el!-kiszedtem magam Logan szorításából, és újra neki támadtam Carlosnak. Szószerint már a földön feküdt, annyit kapott tőlem. Amikor abba hagytam, Loganre néztem.
-Most te jössz!!!-mondtam. Elkezdett hátrálni, de nekinyomtam a falnak és elkezdtem ököllel ütni. Összerogyott, és csak annyit tudott nyöszörögni, hogy miért. Én meg véres kézzel röhögtem, mint valami őrült.

*Kendall szemszöge*

Furcsa hangokat hallottam. A lépcső tetejéről láttam, mi van a többiekkel. Sokkot kaptam, mikor megláttam Kevint, ahogy felém tartott, én meg hátráltam.
-Ne félj, te addig nem fogsz így járni, amíg nem okozol csalódást!-mondta és elővett egy fegyvert a fiókból.- Hol van James?-kérdezte és felém tartotta a fegyvert.
-A szobájába.-mondta. Bement és két .................................................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése