2015. december 7., hétfő

10.Rész+A hónap legjobb blogja



Még nem gondoltam teljesnek a számot. De majd ki alakul még.

*6 hónappal később*

Végre vége van a szenvedésnek, ma megyek vissza Amerikába. Nagyon örülök, ennyi magány elég volt. A dalom nagy sikert aratott. Kibékültem Carlossal. Megjelent az első albumom, aminek a címe Empier. Állítólag James börtönben van, mert meglőtte az exét. Bevallom, ez engem is sokkolt. De mindjárt leszáll a gépem, és mehetek a villába. Leszállt a gép, 10 perc alatt oda értem a villához. Ledobtam a bőröndöket és berohantam.
-Megjöttem!-kiabáltam, de sehonnan nem kaptam választ, csak egy cetlit találtam, amin az állt, hogy elmentek James tárgyalására. Elolvastam és felvittem a bőröndöket, utána leültem Tv-ni, amit hamar meg is untam, inkább táncoltam és énekeltem. Ezt a számot:
Egy óra múlva megjöttek a srácok. Jamest ártatlanak találták. Ennek örömére buliztunk egyet, meg annak is az örömére, hogy az első albumom arany lemez lett. Minden szép és jó egyenlőre.

Ez csak egy kis át meneti rész de most be jelentem az idei hónap blogját.

Ami nem más mint a James and Lea

Szabáljok:
írj magadról 5 tény ér raktad ki a blogodba a dijal együtt
és ad te isz oda ez a díjat egy blognak.

2 komi után új rész


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése