2015. december 2., szerda

8.rész

Sziasztok ettöl a résztől a banda két részre oszlik.Kevin,Logan,Kendall a másik csapat Carlos,James,Feli.Jó olvasást.XOXO Bence.

Ezután a jelenet után, mindenki elment a szobájába. Összepakoltam a cuccom és átmentem egy üres szobába.. Ekkor berontott Kendall és Los(?).
-Mit akarsz Carlos?-kérdeztem flegmán.
-Bocsánatot kérni.-válaszolta.
-Mit érek én avval??-Mondtam flegmán és kimentem Kendallel a szobából.
-Kevin el jössz velem bulizni?-kérdezte Logan.
-Igen. -vágtam rá.-Te jössz?-kérdeztem Kendallt.
-Aha!-válaszolt.
-Fél óra múlva megyünk.-mondta Logan és a szobájába tartott. Én is mentem készülődni. De Carlos még a szobámban volt:
-Kevin, beszélhetnénk?
-NEM!!-üvöltöttem rá.
-Jól van, ha te így, akkor én is így.-mondta és kiment. Végre tudtam öltözni, meg fürödni.
Elég sokat ittam az este, és még fent volt Carlos, így volt balhéy de nagy is.
-Megjöttetek?-kérdezte Los.
-Igen. És mi közöd van hozzá?-üvöltöztem és löktem el. Elesett. A lába egy jó nagyot reccsent. Eltört.
-Vigyetek a kórházba!-kérlelt.
-Vigyen a halál!-szóltam flegmán.
-Mi a bajod velem?-kérdezte.
-Az, hogy a hátam mögött randizgatsz Feliciával..-akadtam ki.
-Sajnálom. Már mondtam.-mondta lehajtott fejel.
-És azt rákenhetem a hajamra.-válaszoltam és behúztam egyet neki.
-Jól van, ha így állsz emberhez!-mondtam és tárcsázott egy számot. Pár perc múlva kiderült, hogy Jamest hívta, aki elvitte a kórházba. Végre nyugalom. Gondoltam magamba. Felmentem aludni, de ott volt Felícia.
-Rohanj az uradhoz a kórházba, és vissza se gyere!!-üvöltöttem.
-Mit csináltál vele?-rontott nekem.
-Eltört a lába, mert egy nyomorék.-ekkor kirontott a szobából.

Remélem hogy tetszett. Ha igen akkor komizzatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése