2015. december 3., csütörtök

9.rész Egy feldolgozás mindent megváltoztat

*Másnap reggel*

Senkivel nem beszéltem, csak pakoltam a bőröndbe. Ma megy a gépem Magyarországra. Itt hagyok minden bajt a hátam mögött. Nem érdekel senki és semmi. Búcsú nélkül elmegyek. Senkinek nem érdekel a véleménye. Mondhatják, hogy megfutamodok. De nem, csak elegem van mindenkiből. Lehet egyszer még visszatérek, de saját véleményem szerint NEM. Két személy fog hiányozni: Kendall és Logan. Senki más.
-Mindennek el jött a vége. Indulás.-sóhajtottam és kimentem. A kulcsom leraktam az asztalra, és elindultam a reptérre. Azon gondolkodtam egész végig, hogy mit fogok csinálni Magyarorságon. Lehet elkezdem a youtubozást. Elaludtam.

********

"Már este 7"-néztem az órámra. "Elmegyek sétálni."-gondoltam magamban. El is mentem. Sok rajongóval találkoztam, megvoltak a szokásos dolgok. Elindultam haza. Nyugalom volt a házba mikor be léptem, nem tudom miért, de minden furcsa volt. Hiányoltam a hangzavart, az üvöltözést. Gyorsan megfürödtem és lefeküdtem aludni. Mikor felkeltem, nem vettemm megint észre semmit csak az űrt. Innen tudni, hogy rohadtul hiányoznak az emberek.

*Kendall szemszöge*

Kevin elment, a ház egy része üres lett. Carlos összetört, mert ráadásul Feli is szakított vele. Ezért csak ezt a számot hallgatja és énekli.
Minden megváltozott, így, hogy Kevin elment. Mindenki lehangolt. A hülye vicceivel életet lehelt belénk. De már ennek vége, ami elszomorító. De ha ennek így kellet alakulnia, el kell fogadni.

*Kevin szemszöge*
Csak egy képem van a régi szép emlékekről, ami az asztalomon díszeleg.
Meg fogott az ihleé, és elkezdtem egy dalt írni:

Egy nap még minden szép
Másnap már minden a fejetetején
Egyik percben a csata mezőn vagyunk,
A másikban pedig már nem folyik a harc
Ez jelzi, mindennek vége
Egy harc, mi sehova nem vezet
Csak tepertem, és az emlékektől
meg nem bírok szabadulni
Minden percben a szívemet szaggatják
És egy perc alatt mindennek vége
Minden, ami megtermett nem ért semmit
Minden szép oda veszett
És itt maradtam egy űrben

Ref:

Mindennek vége
Vége és egyszer sem tér vissza
Vége van minden harcnak 
Menekülsz de én nem hagyom
Mert szeretlek és nem hagyom
hogy mindent eldobj
A szerelmet tönkre vágd
Egyszer úgyis sírni fogsz 

Rep:

Sírni fogsz, vagy hívni fogsz
hogy szeretsz, csak nem fog menni
A győzködés egy harcot fog indítani csak te nem látod
Menekültél, de már bánod
Bánod, mert már nem hiszek neked.
Minek tetted?



2XRef:

Mindennek vége
Vége és egyszer sem tér vissza
Vége van minden harcnak 
Menekülsz de én nem hagyom
Mert szeretlek és nem hagyom
hogy mindent eldobj
A szerelmet tönkre vágd
Egyszer úgyis sírni fogsz 

Mindent megtettél
Tepertél de nem hatott meg
Te is szenvedj mint én 
Mert mindenek vége,vége,vége (ki tartva)

Ref:

Mindennek vége
Vége és egyszer sem tér vissza
Vége van minden harcnak 
Menekülsz de én nem hagyom
Mert szeretlek és nem hagyom
hogy mindent eldobj
A szerelmet tönkre vágd
Egyszer úgyis sírni fogsz 
És vége lesz

Ennyi lenne ez a rész, remélem tetszett.


3 megjegyzés: