2016. január 1., péntek

2.fejezet 4.rész Az év első napja

Sziasztok! Itt az év első hivatalos része. Megvan az 1000 oldalmegjelenítés, minek nagyon örülök! Mint ahogy az előzetesben olvashattátok, az 5. rész drámát hoz. Ma még lesz rész, szerintem lehet, hogy a téliszünet végére már vége lesz ennek az évadnak, mert 10 részt terveztem bele. Na de tovább nem húzom az időt, itt a következő rész.

Még durrantottunk pezsgőt, és jól éreztük magunkat. Hajnali 4-kor estünk be az ajtón (szó szerint). Ott aludtunk el. Délután 1-kor keltünk. Olyan fejfájás tört rám, hogy egyből 2 fejfájás csillapítót vettem be. Mindenki másnaposan ment fel pakolni, mert indulunk tovább. Szegény Carlosnak meg nekem a csajok pakoltak be, mert mi végig rókáztunk. Már mentünk volna ki, mikor Carlossal megint elhánytuk magunkat, így gyorsan  fel lett takarítva. Hála, a buszok már itt voltak, és indultunk. Még hátra van 13 állomás. Carlitossal ki voltunk dőlve, és húztuk a lóbőrt.

*Kendall szemszöge*

Szerencsétlen Kevin meg Los, nagyon rosszul éreztek magukat így hagytuk őket. Carlos egy nagy meglepetést tartogat Axinak, amiről csak én tudok.
-Kendall játszol?-kérdezte Logan.
-Mit?-kérdeztem vissza
-FvM (felelsz vagy mersz).-válaszolt.
-Igen játszom.
-Akkor Kendall.-pont én jöttem ki.-FvM?-kérdezte Adrienn.
-M (merek).-mondtam.
-Akkor menj oda Kevinhez és öntsd le egy vödör jeges vízzel.-mondta James ördögi vigyorral.
-Szegény Kevin, nincs elég baja?-mondtam sajnálkozva.
-Ebbe igaza van, őket hagyjuk ki ebből.-mondta Logen és Dadri.
-Jó akkor keny a hajadba mézt.-adta ki az új feladatot James. Tovább játszottunk. A végére  Logan bikinibe hastáncolt, James a farkát csak egy párna takarta, nekem Alexa bugyijába kellett lennem, Alexa Carlosnak öltözöttt és utánozta őt, Adriennek meg jeget kellett rakni a ruhájába mindenhova������������. Így mentünk el aludni.

*Másnap reggel, Kevin szemszöge*

Én meg Carlos keltünk fel először, ahogy láttuk a többieket jól elvoltak. Carlitos beavatott a tervébe. Axi ki fog ugrani a bőréből. Felkeltek a többiek, és elmesélték, hogy mi volt tegnap.  Végig röhögtünk rajtuk, Los szószerint sírt a röhögéstől. De lehiggadt és rátért a lényegre. Letérdelt Axi elé és elkezdte:
-Alexa, lennél a feleségem?-tette fel a kérdést. Alexa elsírta magát.
-Igen, igen, igen.-válaszolta sírva és megcsókolta Carlost. Most már ő is sírt örömében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése