2016. január 1., péntek

2.fejezet 5.rész

Itt van az évad első fele. Most ez szerintem rövid, de szerintem lesz ma még rész de úgy mint ezt, telóról fogom hozni. Ettől a résztől indul a dráma. Jó olvasast.U.I.:Ehhez az 5.részhez ezt a számot ajánlom.

Mindenki nagyon boldog így az eljegyzés után. Adrienn félrehívott.
-Mi a baj?- kérdeztem.
-Kevin,én terhes vagyok tőled.-mondta.
-Ez igaz????-kérdeztem.
-Igen.-felelte.
-Apa leszek!-mondtam örömömbe sírva.
-Elmondjuk a többieknek?-kérdezte mosolyogva.
-Igen.-válaszoltam.
Kimentünk és belekezdtem a bejelentésbe.
-Mindenki figyeljen ide! Adrienn és Én gyereket várunk.-mondtam mosolyogva.
Mindenki gratulálteés elkezdtünk megint FvM-zni. Nagyon elveztük, míg a busz felett el nem vesztette a sofőr az irányítást. Egyenesen egy szakadék szerűnek tarttotunk. Mindenki rohant az ajtó fele. Kinyitottunk, először a lányok ugrottak. Utána Logan, Kendall, James.

* Alexa szemszöge*

Mind sorra ugrottunk ki, de Carlosnak es Kevinnek már nem volt ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése