2016. január 8., péntek

2.fejezet 6.rész Ez igaz, vagy csak álom?

Sziasztok!!! Vissza fogok térni mostmár a régi kerékvágásba(szerintem). Két dolgot szeretnék közölni. Első:ha nem jelentkezek egy hétig, akkor vizsgálaton leszek kórházban. Második: Ez engem nagyon boldoggá tett, hogy ez eddig a legsikeresebb blogom, még Amerikában is van olvasóm. Ennek nagyon örülök.

Még eszembe van ez a rész, nekem fura lesz. De kiderül, hogy melyik blog vitt nálam mindent 2015-ben, holnap meg a hónap blogja.




A buszon utaztunk, mikor egyszercsak elvesztette a sofőr felette az irányítást. Egy szakadékszerű felé tartottunk. Így mindenki gyorsan rohant az ajtóhoz. Kinyitottuk, és sorra ugrottunk ki: először én utánnam Adrienn, Kendall, James és Logan, Kevinnek és Carlosnak már nem volt ideje. Ők a buszon maradtak. Pár másodperc múlva, egy nagyon-nagy, meredek lejtőn gurult a busz, amit a fáktól nem láttunk. Belőlem kitört a sírás. Utánnuk akartam rohanni, de Kendall lefogott, Adrienn elájult, ezért egyből hívta Logan a mentőket, rendőröket és a tűzoltókat.

*Kevin szemszöge*

Nekünk már nem volt elég időnk kiugrani. Carlos hirtelen elájult, már a meredek lejtőn gurultunk, mikor nekicsapódtunk egy fának és kirepültünk a szélvédőn. Képszakadás.

*Kendall szemszöge*

10 perccel később kiértek a mentők, megvizsgáltak minket. elmondtuk mi történt. Elindultak megkeresni Carlost és Kevint. Adriennt egy mentő elvitte kórházba, vele ment Alexa, nem engedtük neki, hogy itt maradjon.Mi is besegítettünk a keresésbe.

*1 nappal később*

A srácokat még mindig nem találjuk. A busz megvan, de ott nem voltak.

*Carlos szemszöge*

Itt húzom magam és Kevint egy napja, törött kézzel és lábbal.
-Már nem kell sok és ott vagyunk!-mondtam sírva Kevinnek.-Itt ne merj hagyni! Mindjárt a kórházban vagyunk!! Hallod???-törtek ki belőlem az érzések. Ekkor értünk be a kórházba, ahol Logannel találtam magam szembe. 
-Eddig bírtam.-mondtam és összeestem.

*Logan szemszöge*

Carlos Kevint cipelve most bukkant fel és összeesett. Azt se tudtam, hogy melyikükhöz rohanjak.
-Carlos!-tört ki belőlem a sírás.-Orvost gyorsan!!-üvöltöztem.-Carlos tarts ki!!!!-mondtam neki, de semmi. Elvitték őket. Szóltam a többieknek, hogy megvannak. Leültem és vártam. 20 perccel később megjöttek a többiek. Elmondtam nekik, hogy mi történt. Alexa sírva ült le mellém.
-Akkor Carlos a lökött fejével most hősként viselkedett.-mondta Kendall.
-Így igaz.-válaszoltam, miközben Alexát nyugtattam. Ekkor jött ki az orvos.
-Önök a hozzátartozók?-kérdezte.
-Igen.-mondtam.-Mondja, túlfogják élni?-kérdeztem.
-A Kevin nevű fiatalember magához tért, de a másik férfi kómába került.-mondta
-És be mehetünk hozzájuk?-kérdezte Alexa.
-A komában lévőhöz nem lehet, a másikhoz igen.-válaszolta és elment.
-Megyek elmondom Adriennek, hogy mi a helyzet.-mondta Kendall.
-Rendben.-bólogattunk és bementünk Kevinhez.
-Szia.-köszöntünk.
-Sziasztok. Mi történt?-kérdezte Kevin.
Elmeséltem neki mindent. Végig kikerekedett szemmel figyelt.
-Carlos megmentette az életem!-mondta és elkezdett sírni.

*Egy héttel később, Kevin szemszöge*

Carlos még mindig kómában van. Átvettem mostmár én is a Pena nevet, így mostantól Kevin Pena a nevem. Adrienn kisbabája meghalt. Mikor megtudtam, összetörtem. De tudtam, hogy lesz ennél nagyobb baj. Gondolkodtam és megcsörrent a telefonom.
-Mi? Az lehetetlen!!-mondtam éskezdtem el sírni, a személy aki hívott lerakta. Mindenki berontott a szobába.
-Mi történt?-kérdezte Logan.
-Az orvos hívott, mert Carlos....-Nen tudtam befejezni, mert Alexa közbevágott.
-Mi van Carlossal?-ugrott nekem.
-Carlos.................................................

Ennyi lene ez a rész. Komizzatok ide is vagy Facebookon. De most tudjátok meg, mit tartok a 2015. év legjobb blogjának. 


A 2015 év legjobb blogja a 

Dirty Love


Gratulálok Neki 
Szabály
Írj ki magadról 20 tényt
és 
Válaszolj ere a 11 kérdésre

1.Mi a hobbid?
2.Mi a kedvenc BTR-es blogod?
3.Mi a kedvenc színed?
4.Miért szeretsz írni?
6.Miért szereted a BTR-t?
7.Mi a kedvenc dalod?
8.Mi a kedvenc állatod?
9.Van háziállatod?
10.Ki inspirál a blogírásba?
11.Mit jelent számodra az írás?


2 megjegyzés:

  1. Nem szeretnénk lelombozni, de az amerikai olvasódat úgy hívják, hogy google bot és társai. :) Sajnos az internetes forgalom több, mint felét a botok teszik ki. Ha igazán meg akarsz győződni arról, amit írok, rakj be egy Google Analytics követőkódót a blogba, és te is meglátod. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen evel újat tanultam

    VálaszTörlés