2016. január 8., péntek

2.Fejezet 7.Rész Egy átok kezdete


-Carlos m..meghalt.-mondtam sírva.
-DE A MÚLTKOR AZT MONDTÁK, HOGY JAVUL AZ ÁLLAPOTA!!!!-tört ki Alexából a sírás.
-Azt, csak nem vették észre a kígyómarást a lábán.-válaszoltam könnyezve. Ezután a házat nagy csönd vette be. Alexa megállás nélkül sírt. Próbáltam nyugtatni, de nem hatott.Este, amikor Alexa álomba sírta magát, lementem enni valamit, mikor meglepetésemre lent volt Carlos. Az nem lehet.
-Carlos!!!!-kiabáltam és megakartam ölelni de nem sikerült. Csak a szellemét láttam és hallottam.
-Kevin figyelj rám.Csak annyit szeretnék elmondani, hogy szeretlek mindannyiótokat és éljétek tovább az életeteket .Alexának üzenem, hogy ne sírjon értem, találja meg a boldogságot. A skacoknak, hogy nagyon bírom a fejüket és vigyázzanak rátok. Adriennek, hogy folyton legyen boldog mellettetek és, hogy hiányozni fog.-amikor hozzám ért, látszott, hogy sírt.-Kevin, nagyon figyelj mit mondok! Lépj tovább, ne ragadj le, koncentrálj a karrieredre! Vigyázz magadra, köszönöm, hogy átvetted a nevem. Legyél erős, tarts ki magadért! Szeretlek, hiányozni fogsz!-mondta és eltűnt. Kitört belőlem a sírás. Felrohantam a szobámba, és ott sírtam. Eddig bírtam. Mindenki bejött,  elmondtam az előbbit. Sírtunk. Megbeszéltük, hogy lesz még egy koncert Carlos tiszteletére, és azután a BTR nincs többé.

*1 héttel később*

Ma van a koncert. Minden Rusher feketében volt és mi is. Alexa, Adrienn és én végig énekeltünk velük. Szinte minden számot elénekeltünk. Végére hagytuk a Worldwide-ot, ezt a közönségből énekeltük. Itt minden Rusher sírt mi is velük együtt. A szám után elindult két búcsú videó.




Utánna mind mondtunk egy kis búcsúbeszédet.

Fu, ez a rész meggyötört. Itt a videóknak is nagy szerepe van. Írásközben bevallom még én is sírtam.

1 megjegyzés: