2016. január 9., szombat

2.Fejezet 8.rész Újra boldogság?

*6 hónappal később*

Fu, ez alatt a hat hónap alatt sok minden történt. Elköltöztem Angliába. Hogy miért, megkapjátok majd a választ, de csak sorra. A koncert után két héttel volt a temetés. Minden rokonunk itt volt. Kendallel előadtuk a See You Againt. Apa kért meg rá minket. A temetés utáni hét nem volt egy könnyű. Sok minden lezajlott, Kendall vissza tért a HD-val, Adrienn megcsalt Jamessel, Logan és Alexa közöt forrt valami, én elköltöztem Londonba egy jobb élet reményében. Most az X-Factor egyik versenyzőjével vagyok kapcsolatban. Folyton segítek neki felkészülni. A múlt heti produkciója fantasztikus volt.

Még nem is mutattam be ő Lousia (Lulu). Ellkezdtem a második stúdió albumomat felvenni. Rajta lesz Carlos tiszteletére a duettünk átdolgozása. Jelenleg a fiúkról nem tudok semmit, de Logan és Kendall jönnek fellépni az X-factorba.
De én is most arra készülök, mert a jövőheti sztárvendég én leszek. A legújabb számomat fogom be mutatni. Majd akkor megtudjátok, annyit mondok róla, hogy spanyol.
Most jelenleg a szerelemmel vagyok itthon és főzök.
-Szia Kevi, mit csinálsz?-kérdezte Lulu.
-Szia Lulu. Főzök.-válaszoltam és megcsókoltam.
-UhUh.. és mi jót??-kérdezte ugrálva.
-A kedvencedet, spagettit.-mondtam.

Bocsi, hogy ilyen lapos. Nem volt ötletem ,de most kiosztom a hónap legjobb blogjának való címet, mi nem más mint a 

Mint aki ezt a díját kapja Másodsor a 

a Korepetálás


Gratulálok

Szabály.rakd ki a blogodba és írj ki 10 tényt magadról



1 megjegyzés: