2016. január 22., péntek

3.Fejezet 1 rész Felszakadt sebek

Sziasztok! Unatkoztam, így elhoztam az első részét a harmadik fejezetnek!

A fiúkkal ma visszamegyek LA-be, később Louisa is jön. A repülő út unalmas volt, ezért végigaludtam.
Mikor hazaértünk egy síró Jamessel találtuk szembe magunkat.


-Mi a baj?-kérdeztem Jamest.
-Adrienn vissza akar menni hozzád.-mondta dühösen.
-De én nem szeretem.-mondtam mentegetőzve.
-De akkor is át költözött a szobádba és szakított velem.-ugrott nekem. Be akart húzni egyet, de gyorsabb voltam.
-Melyik szoba van még szabadon?-kérdeztem.
-Carlosé.-válaszolta halkan James.
-Jó. Megyek lepakolok.-mondtam magabiztosan. Mikor beléptem, minden újra felszakadt. Egy könnycsepp ült a szemembe. Logan bejött a szobába.
-Bejöhetek?-kérdezte.
-Igen.-mondtam.
-Mi a baj?-tette fel a kérdést.
-Semmi, csak azt hittem hat hónap alatt túl tudom tenni magam az egészen, de nem.-mondtam miközben leültem.
-Hát tudjuk mind, hogy neked a  legrosszabb.-mondta és leült mellém. 
-Hát ez így igaz. Alexával mi van?-kérdeztem.
-Ő most a szóbábánkba alszik.-válaszolt.
-Együtt vagytok?-kérdeztem.
-Igen.-mondta és hátba vágott.
-Megyek, megnézem alszik-e még.-mondtam.
-Jó. Puszilom, üzenem neki.-mondta és kimentem. Elindultam Logan szobájába de összefutottam Adriennel. Juhu..mondtam magamba.
-Szia.-köszönt.
-Szia. Hallom szakítottál Jamessel.-válaszoltam.
-Igen miattad.
-Miattam? Hát, az hiba volt, van barátnőm.
-De...-de nem hagytam hogy befejezze.
-De menjél és békülj ki Jamessel.-mondtam és bementem Alexához.
-Szia Alexa.-köszöntem neki.
-Szia!-köszönt és rámmosolygott.
-Hogy vagy?-kérdeztem.
-Jól, és te?-kérdéssel válaszolt.
-Hát meg vagyok. Van egy barátom, ő is jön hamarosan ide.-mondtam.
-Az nagyon jó.
-Igen az. Csak Adrienn miatt Carlos szobályába kell laknom.-mondtam lehajtott fejjel.
-Nem sikerült feldolgoznod?-kérdezte.
-De, csak az a szoba mindent felszakított bennem.-mondtam.

1 megjegyzés: