2016. január 23., szombat

3.Fejezet 2.rész Hősies tett

Miután megbeszéltem Alexával a dolgokat, elmentem sétálni. Épp egy bulizó hely előtt mentem el és láttam, hogy két "gorilla" egy lányt piszkálnak. Az egyik épp meg akarta  csókolni a lányt, aki nagyon ellenkezett. Odaléptem.
-Hagyjátok békén!!!!-szóltam közbe, a két csávó pedig rám nézett.
-Miért, mit fogsz akkor csinálni??-nevetett az egyik.
-Hívom a rendőrséget.-fenyegettem meg.
-Inkább menj el!!! Ne szórakozz velük!-mondta a lány.
-Cica, maradj ki belőle!-mondta az egyik. 
-Ne nevezz így!!!-kapálózott a lány a gorillák karjaiban. Nem bírtam tovább, cselekedtem. Nekik mentem és meglöktem az egyiket. Kevés sikerrel de így elvontam a figyelmüket, a lány megrúgta a fogvatartója lábát, így elengedte és elkezdtünk futni.
-Köszönöm!!!!-hálálkodott a lány, mikor már leráztuk a gorillákat.
-Kate Harris-nyújtotta a kezét.
-Kevin Robertó-fogtam vele kezet.
-Várjunk, én ismerlek, vagyis nem úgy, hanem te egy énekes vagy! 
-Igen, de csönd!-szóltam rá és hazakísértem a biztonság kedvéért. 
-Köszönöm szépen!!!!!
-Semmiség!
-Szia!
Kate:

-Szia!-köszönt, majd hazamentem. James ült a kanapén.
-Szia. Veled meg mi van???
-Adrienn elment!!!!-borult ki.
-Nyugi haver, pár nap múlva felszedsz egy másikat!
-Talán igazad van.-mondta és felállt.
-Hova mész???
-Buliba. Majd jövök!-mondta és felrohant, még Logan-t is majdnem fellökte.
-Ennek meg mi a baja, hogy ennyire rohan? Talán megy a hasa?-kérdezte Logan humorosan. 
-Nem. Bulizni megy vagy inkább csajozni.
-Jól teszi....Kendall-nek is menni-e kéne. 
-Hagyjuk most szegényt!! 
-Louisa mikor jön ???
-Holnap, ha jól tudom.Na, én megyek átpakolni. Utána nem nézünk meg egy filmet???
-Miért ne? Szólok Alexának!-utána felmentem és átpakoltam a szobámba, majd lementem. Alexa csinált popcorn-t, Logan pedig már nagyban a filmet választotta. Kendall-nek is szóltam, ő is jött, így már hárman válogattunk a filmek közül.
-Nézzük az ördögűzőt?-ajánlotta fel K-dog.
-Nem,  az horror film és én nem nézek horror-t!
-Hmmm..és mit szóltok a Förtelmes Főnökökhöz???-kérdezte Alexa.
-Oké legyen!-mondtuk, majd Alexa berakta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése