2016. január 26., kedd

3.fejezet 5.rész

Sziasztok itt a fejezet első felének a lezárása.
Jó olvasást.Bence

Elindultunk az orvoshoz Luluval. Elbeszélgettünk, de semmi különöst nem mondott az orvos. Semmi furcsa dolgot nem vettek nálam észre ezért haza küldtek. Otthon mindenki vidám volt a ház meg romokban hevert :'D
-Mi folyik itt!!!-kiabáltam túl a bömbölő zenét.
-Semmi.-mondták egyszerre.
-Takarítsatok ki de most azonnal!!-adtam ki a parancsot. Mindenki nekiállt takarítani.
Én egyenesen felmentem a szobámba. Befeküdtem az ágyba és elaludtam. Mikor felkeltem senki nem volt sehol. Így hagytam egy cetlit és elmentem. Szép nyugodtan sétáltam. A gyönyörű havas táj nagyon tetszett nekem. Egyszercsak rosszul lettem, szédülni kezdtem.

(Saját képek)
(mikor elkezdett szédülni)

Egyszercsak elájultam.

*Logan szemszöge*

Már nagyon késő van. Elindultunk Kevint keresni. Nagyon hideg van, attól féltünk hogy rosszul lett. És igazunk volt. Odarohantam hozzá. Ki volt hűlve. Ezért, egyből hívtam a mentőket.Bementem vele és szóltam a többieknek, hogy jöjjenek be a kórházba. Kórház. Ettől a szótól már rosszul vagyok. Mindenki beért és pont akkor jött ki az orvos.
-A férfinak amnesia kiesései lesznek az elkövetkező időben, de ez nem súlyos.-mondta és elment. Én és Alexa hazamentünk, mert fáradtak voltunk. Amint haza értünk egyből lefeküdtünk aludni. Reggel mikor felkeltem egy furcsa dolgot vettem észre azt,  hogy Alexa nincs mellettem.
-Alexa.-mondtam miközben lementem a napaliba, de sehol nem volt. Gondoltam elment a kórházba, így leültem TV-zni. Később mentem és csináltam magamnak reggelit. Nem tudtam magammal mit kezdeni, így egy kicsit énekeltem.



Ez a szám egy kedvencem.vÍgy énekelgettem és evvel ment el az idő, míg a többiek haza nem értek. Kevinnek egyenlőre jó volt az állapota.

Erre a részre egy órát adtam magamnak és sikerült még hamarabb be fejeznem.Sziasztok hagyatok nyomot.Bence





1 megjegyzés: