2016. január 30., szombat

3.fejezet 6.rész

Egy kis idő múlva már mindenki aludt.

Reggel~
Louisa hamar elment meglátogatni Kevint.

Louisa szemszöge*
Nem lehettem, bent sokáig Kevinnél. Sajnos, mert megfigyelés alatt nem lehet be menni. Ugye milyen nagy hülyeség? Nagyon ideges vagyok. Félek, hogy nem fog emlékezni rám, akkor összetörik a szívem. Na mindegy, inkább haza megyek.
 
Kate szemszöge*
Otthon feküdtem az ágyon és a plafont néztem. Azon gondolkoztam, mi történt tegnap: 1 találkoztam egy csomó hírességgel és az egyik még tetszik is, de az titok, hogy ki! Ahhh.. Apu halála óta nem volta ilyen boldog.
 
Alexa szemszöge*
Épp az asztalnál ültünk és kajáltunk, mikor hangos ajtócsapódásra lettünk figyelmesek.
-Bocsi!-jött be szomorúan Louisa. 
-Mi a baj, mi történt?-támadtam le.
-Nem mehettem be Kevinhez. És-és... mi van ha el felejt??-akadt ki.
-Nyugi, nem fog előfordulni!-válaszoltuk neki. 
-Gyere, inkább egyél valamit!-mondtam neki.
-Nem vagyok éhes!-mondta és felment.
-Szegény!!-sóhajtottam és visszamentem mosogatni.
-Én megyek.-pattant fel Kendall.
-Hova ????-kérdezte Logan 
-Elhívom Kate-t egy randira!
-Oh... értem.-mondta Logan. 
-Sok sikert! Majd mindent el mesélsz????-kérdeztem.
-Igen! Na de megyek.-köszönt el.

Kate szemszöge*
Még mindig csak az ágyamon feküdtem, de valaki hívott. Nem más, mint Kendall. Jujjjj! Mit akarhat? Felvettem és nem hittem a fülemnek! Elhívott randizni! Felugrottam az ágyról és a szekrényemben kezdtem keresgélni a ruhák között.
Ezt választottam. (napszemüveg nélkül :D) Pont mire kész lettem csöngettek.
Jjjaaaajjj úgy izgulok!
-Szia!-köszöntem. 
-Szia! Indulhatunk????
-Persze.-mondtam és elindultunk.

Logan szemszöge*
Otthon voltunk. Lousia a szobában volt, mi pedig egy filmet néztünk.
-Na jó, ezt már nem értem! Minek akar meghalni, ha nincs semmi baja? Az életet becsülni kell!!!!-nézett rám Alexa értetlenül.
-Azért, mert a gyerekét megölték! Te nem figyeltél????-magyaráztam.
-Nem. Nagyon uncsi ez a film!-nyafogott Alexa.
-Oké, akkor nézzünk mást.-mondtam.
-Ne! Csináljunk mást! Mondjunk, süssünk vagy menjünk sétálni! Na jó nem tudom.
-Van egy ötletem. Maradj itt!-parancsoltam rá, majd elmentem.
 
Alexa szemszöge*
Logan kiment az ajtón az utcára, én pedig csak vártam rá. Vártam és vártam, mikor egyszer csak megjelent egy rózsával a kezében.
-Na, gyere! Öltözz és menjünk!-mondta és átadta a rózsát.
-Oké de hova????
-Sétálunk egyet.-mondta, én felvettem a kabátom és el mentünk. Már rég voltunk "randizni". De komolyan, ezért most ez nagyon jó volt.

Kate szemszöge*
Nagyon jó volt Kendall-el. A temető kapuhoz mentünk. Azt mondta azért, mert halálosan szerelmes. Olyan cuki volt! Utána elvitt cukrászdába. Imádtam vele lenni! Tökéletes volt minden. Az estét egy jó kis sétával zártuk. Elköszöntünk egymástól, majd elment. Nagyon jó volt! Most mát szerintem tudjátok ki tetszik! Igen Kendall!!

Kendall szemszöge*
Huh...Ez nem volt nehéz. Kicsit izgultam, hogy nem érti majd a temetős poént, vagy a cukrászdában: "Mi a különbség a cukor és közte? Hát ő édesebb" :D De mindenen nevetett szerencsémre. Mikor hazaértem Alexa szó szerint letámadott.
-Na mi volt????-én pedig mindent elmondtam neki. Ő úgy figyelt, mintha mesedélutánt tartottam volna. Mikor befejeztem, rám nézett. 
-És mit szólt hozzá???
-Tetszett neki.
na ennyi lenne ez a rész remélem tetszett én Luca voltam sziasztok 
                                                                                                                                          #Luca 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése