2016. február 5., péntek

3.fejezet 10.rész A műtét

Itt a fejezet kövi, vagyis záró része. A cím már sokat árul el. A következő fejezet Carlos temetése utáni fél évet fogja le írni. És a történet igazi folytatása az 5 fejezetben kezdődik el. Más mondani valóm nincs csak annyi, hogy jó olvasást.
Bence




A levegő megfagyott, beléptem a kórterembe, s bejött az orvos.
-Felkészült a műtétre?-kérdezte.
-Igen.-mondtam egy nagyot nyelve.
-Akkor most elfogjuk altatni.-válaszolta.

*Logan szemszöge*

Már mindenki itt van. Az orvosok most vitték be a műtőbe Kevint. Elkezdődött az idegeket szaggató várakozás. Nagy körölöttünk a csönd, mindenki várja, hogy hírt kapjunk.Az orvosok ki-be rohangálnak.
-Logan.-ült le mellém Alexa.
-Szia.-köszöntem.
-Jól vagy?
-Úgy látszik hogy jól vagyok?-kérdeztem, de ez valamennyire válaszként is hangzik.
-Hát nem.Ne izgulj, erős srác.-mondta.
-Nem izgulok, hanem félek.-mondtam a fejemet megvakarva.-Lemegyek valami ennivalóért.-mondtam és elindultam a büfébe. Lent ültem és ittam csendben a kávémat. Egyszer megjelent mellettem Carlos (?), ő is csak ült és nézett. Hirtelen megszólalt.
-Logan, nem a te hibád lesz, ha nem sikerül a műtét.-mondta.
-De az enyém, mert ígéretet tettem neked.-válaszoltam, mire eltűnt. Egy perccel később Kendall ült le mellém.
-Hogy vagy?-kérdezte
-Ramatyul.-válaszoltam.
-Gyere fel.-mondta és felindult.-Van egy hely ahová le feküdhetsz aludni.-mutatta meg a helyet.
-Rám fér.-mondtam és lefeküdtem.

*Kendall szemszöge*

Logant sikerült rávennem, hogy pihenjen. A műtétnek még egy hamar nem lesz vége.Mindenki fáradt volt így haza mentek. Logannel itt maradtunk. Én is ledőltem egy kicsit szundizni. Arra keltem fel, hogy Logan lökdös.
-Mi van?-kérdeztem.
-Befejezték a műtétet.-mondta és odamentünk az orvoshoz.
-Hogy sikerült a műtét?-kérdeztem.
-A műtét..................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése