2016. február 4., csütörtök

3.Fejezet 9.Rész Felgyorsult idő

Sziasztok! Itt az utolsó előtti rész.Huu... Kendall utolsó normális felbukkanása.A következő fejezetnek még szereplője lesz, de lehet. hogy még az 5-dikben is. Nem lehet biztos, mert a 4.Fejezet egy kis kitérő és az 5-dik fejezettel fog folytatódni a szál. Vasárnap egy nagyon különleges különkiadás lesz. Az év Fejezet záró részben a műtét lesz.

*Kendall szemszöge*
Pontosítok még van egy közös turnénk is, úgy hogy nem. Ezután később Kati is ide költözik hozzám. De jó végre! Nagyon szeretem. Szinte már az életem része lett.
-Szia.-köszöntem Katinek
-Szia.-mondta és megcsókolt. Leültünk enni.

*Logan szemszöge*

Kendall döntése mindenkit le sokkolt, de az enyém és Alexa-é is később ezt fogja tenni.De, jó értelemben. Mindenki ül és néz ki a fejéből. Megvan a műtét időpontja ami május 4. Felmentem a szobámba. Minden csendes volt és amin gondolkodok mostanába, félek is tőle, szerintem kezd meg valósulni.Gondolkodás közben elaludtam.

*James szemszöge*

Rég hallottatok felőlem. Röviden elmondok mindent. Velem semmi érdekes nem volt mostanában. Azért
Kendall döntése fura volt szerintem. A magyarázatot meg értem, mert már tényleg más minden. Itt már az idő nem létezik, csak a pusztaság. Semmi érdekes nem történik. Semmi mióta Carlos elhunyt. Mindenki eléldegél magának. Semmi baleset, semmi különös történés. Csak nyugalom ami nálunk nem megszokott.
Ilyen csak valami világot változtató balhé előtt van. Én ettől nagyon félek már előre.

*1 hónappal később*

*Kevin szemszöge*

Ma van a műtét. Nagyon izgulok. Ha nem sikerül, meg is halhatok, de muszály vagyok ezen túl esni, mert így nem lehet élni. Folyton eltűnnek az emlékeim. De miért ez a fő kérdés? A gondolkodásomat Logan zavarta meg avval, hogy indulunk. Felvettem a táskám és kimentünk. Elindultunk. Mire oda értem megtorpantam, de tovább haladtam és beértünk. A levegő megfagyott, beléptem a kórterembe, s bejött az orvos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése