2016. február 19., péntek

4.Fejezet 2.Rész Másnaposok

1.fejezet 5-6.rész

Másnap reggel a szökőkúton keltem fel. (?)
-Mi a szent f*sz!!!!-káromkodtam egy nagyot.
-Mi van? Onnan téged még a torrent se szed le!!-szakad a röhögéstől az ott fekvő Logan.
-Még egy ilyen szólás és nagy lesz a behúzás!!!-kiabáltam le neki-Inkább hozz egy létrát!
-Nincs létra.-szólt vissza még mindig röhögve.
-Akkor kapj el!!-mondtam és ráugrottam. Nagyot nyekkent.
-Szálj le rólam!!!!!!-üvöltözött velem.
-Nem szándékozom!!-röhögtem és elterültem rajta.
-Apadjon ki a szemgolyód!!
-Nem szándékozik.-vigyorogtam.
-Akkor jó.-mondta és lelökött magáról. Utána elviharzott. Fura.
-Mi a baj, már játszani se lehet?-kiáltottam utána. Na jó, inkább hagyom a fenébe. Bementem és leültem reggelizni. Hirtelen mellettem termett James.
-B*szd meg, ilyet ne csinálj többet!-ugrottam fel.
-Bocsi. Nem tudod mi a baja Logannek?-kérdezte.
-A legjobbtól kérded.-vertem be a fejem az asztalba.
-Akkor te se tudsz semmit.-rázta a fejét.
-Jól mondod. Miért mit csinált?-kérdeztem fekve az asztalon.
-Meg kérdeztem hogy hova megy ezért le üvöltötte a fejem.-terült el mellettem.
-Mizujs?-jött le Carlos.
-Logan baján gondolkodunk!!-vertem erővel a fejem az asztalba.
-Én tudom, hogy mi a baja!-mosolygott fel büszkén.
-Akkor mi a baja?-kaptuk fel Jamessel a fejünket.
-Logannek Kendall, Kendallnek Logan.-mondta nemes egyszerűséggel.
-De mi a bajuk egymással?-kérdezte James.
-Nem hallottátok?-döbbent le.
-Nem!-kiáltottam fel.-Szerintem, akkor másztam fel a szökőkútra!
-Én meg enyelegtem.-röhögött kínosan James.
-Akkor elmondom. Tegnap este nagyon csúnyán összevesztek, még verekedés is volt.-ült le egy tál zabpehellyel.
-De min?-kérdeztem.
-Azt, senki nem tudja.-beszélt teli szájjal.
-Carlos ne beszélj teli szájjal!-szóltam rá. Ő erre elment.
-Mi van ma mindenkivel?-kérdeztem, és bementem a szobámba. Kidőltem az ágyon és  elaludtam. Körülbelül 2 órát pihentem, mert berontott Carlos.
-Segíts!!-kiabált velem.
-Mi van?-kérdeztem.
-James és Logan.-de csak lihegni tudott. Így lerohantam, mikor láttam, hogy verekednek.
-ÁLLJATOK LE!!!!!-szedtem szét őket.-Mi a fene van ma mindenkivel?-kérdeztem.
-Állítólag Logan azt mondta, hogy én egy nyomorék tetves álszent dög vagyok.-válaszolta.
-Ez nem igaz!-ugrott neki újra.
-Kendall!!!!

4 megjegyzés: