2016. február 20., szombat

4.fejezet 3.rész Szörnyű nap

Szörnyen mérges lettem Kendall-re, mikor ideért le is ordítottam.
-Ez a te műved!!!
-Mi???-nézett rám értetlenül.
-Hogy összevesztetek! Ha nem dühíted fel Logan-t, nem gúnyolta ki volna James-t, és nem lenne ez!!! 
-Ne engem hibáztass Okoskám!!! Csak úgy elmondanám, hogy ez az ész lény ütött először!!
-Jajj, ne legyél már ilyen óvodás, "ő ütött először"!!!,-próbáltam magas hangon elmondani a végét, de szerintem ez már túlzás volt, mert nekem jött és elkezdtünk verekedni......

Carlos szemszöge:
-Álljatok le!!!!!-üvöltöttem, mikor láttam, hogy Kev-nek vérzik a szája. Nemcsak az az egy-két csepp, szó szerint ömlik belőle a vér.
-Kevin vérzik!!!-ordítottam gyorsan. Hívtam Alexát, hátha tudja mit kell ilyenkor csinálni, mert lövésem sem volt. Amíg én elmentem, addig Logan megpróbálta szétszedni őket. Szerencsére sikerült is. Alexa megnézte Kev sebét, lefertőtlenítette, meg még csinált vele valamit és elállt a vérzés. Még jó, de ekkor jött Feli. Meglátta Alexát, hogy Kevint vizsgálja, és azt hitte, hogy megcsókolták egymást.
-HÉ, SZÁLLJ LE A PASIMRÓL !!!!-ordított Feli.
-Ezt biztos félreérted, csak a száját néztem meg mert.....
-NE MAGYARÁZKODJ! És Carlos te ezt végignézed???
- ELNÉZÉST, HOGY LE FERTŐTLENÍTEM A PASID SEBÉT! JA ÉS CSAK ÚGY ELMONDOM, HOGY VEREKEDETT!
-Ezt Alexa nem néztem volna ki belőled....hogy még hazudsz is!!
-Chh.. nem hogy örülnél, hogy segítettem!-na, itt betelt a pohár. Feli nekiugrott Axinak, és ott verte ahol érte. Nemm mindennapi cicaharc volt.
Kevin és én egyszerre ugrottunk fel szétszedni őket. Ahhoz képest, hogy lányok elég nehéz volt, és nem én vagyok a gyenge. Feli elviharzott, Alexa pedig fel a szobájába. A fiúknak sikerült kibékülni, de azt is nagyon nehezen. Nem mondom, nehéz nap volt.

Kevin szemszöge:
Mikor felmentem a szobámba fáradtan dőltem az ágyamra. Feli jött be én pedig leordítottam.
-Ez mire volt jó???
-De hát lesmárolt! Örülj, hogy nem szakítottam veled!!!!!
-Mi van?? Te tényleg nem tudod, hogy ő csak a számat nézte meg! De ha nem érdekel, el is mehetsz!-sarkon fordult és elment. A srácok próbáltak felvidítani: megnézették velem a 'Förtelmes Főnökök 2'-t. Még mindig nagyon jó film. A nap többi részében gitároztunk és énekeltünk. Alexa elment az egyik barátnőjével, így fiús nap volt. Elmentünk bulizni, és többen megpróbáltak becserkészni, de egy vita nem választ el Felitől. Most ébredtem rá, mennyire fontos is nekem, ezért elmentem a boltba és vettem neki csokit meg virágot, hátha nem fog rám úgy haragudni.
Miután megvettem ezeket elmentem a szüleihez. Tudtam ha összeveszünk hozzájuk megy. Becsöngettea. Az anyukája nyitott ajtót.
-Jó napot, Felit keresem.
-Szia Kevin, Feli nincs itthon. Elment az egyik barátnőjével.
-Értem, de ha haza ér adjaa ezt át neki.-a kezébe nyomtam a csokit és a rózsát és elmentem. Szomorúan ballagtam az utcán, mikor azt vettem észre, hogy haza értem. Bementem a házba és a szobámba vettem az irányt. Kinyitom az ajtót és látom, hogy....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése