2016. március 5., szombat

4.Fejezet 8.rész I Won't Give Up (3) Évad záró

Ez egy rövidebb évad lett sajnos és maga a rész is.

-Démon!-kiáltottam fel.
-Az nem lehet!-akadékoskodott Carlos.
-De emlékezz vissza, furán elszokott a szeme változni!-mondtam hirtelen.
-Tényleg! Ebben igazad van.-győződött meg ő is.
-Na látod, most mihez fogunk kezdeni?-kérdeztem.
-Semmit.-vágta rá.
-Mi az, hogy semmit?!-akadtam ki.
-Ez ellen semmit nem lehet tenni, el kell fogadnunk.-válaszolt.
-Akkor most egy démonnal kel együttélnünk?-mondtam elhűlve.
-Igen-sóhajtott egyet Los.
-Kezdjünk inkább készülődni, mert ma mehetek haza.-álltam fel.
-Segítek.-mondta és elkezdtünk pakolni. 5 perc alatt készen lettünk, így aláírtam a lapokat és elindultunk haza. Carlos vezetett, mire haza értünk dél volt. Leültem enni és utána bementem a stúdióba, mivel otthon unatkoztam. Egy új dalt vettünk fel. Itt van maga a dal.




*3 héttel később*

Most már minden a régi, Kendall-t ki engedték a kórházból, mindenkivel kibékültünk. Carlossal elkezdtük kitervelni, hogy James-t hogyan szadítsuk meg a Démontól.


Sajnos ide már nem volt ötletem. Ma este lesz még egy rész.


1 megjegyzés: