2016. március 5., szombat

5:Fejezet 1.Rész

OMG ez már az 5-dik fejezet nagyon boldog vagyok. Jó olvasást és véleményt komiba.

A levegő megfagyott, beléptem a kórterembe, s bejött az orvos.
-Felkészült a műtétre?-kérdezte.
-Igen.-mondtam egy nagyot nyelve.
-Akkor most elfogjuk altatni.-válaszolta.

*Logan szemszöge*

Már mindenki itt van. Az orvosok most vitték be a műtőbe Kevint. Elkezdődött az idegeket szaggató várakozás. Nagy körölöttünk a csönd, mindenki várja, hogy hírt kapjunk. Az orvosok ki-be rohangálnak.
-Logan.-ült le mellém Alexa.
-Szia.-köszöntem.
-Jól vagy?
-Úgy látszik hogy jól vagyok?-kérdeztem, de ez valamennyire válaszként is hangzik.
-Hát nem. Ne izgulj, erős srác.-mondta.
-Nem izgulok, hanem félek.-mondtam a fejemet megvakarva.-Lemegyek valami ennivalóért.-mondtam és elindultam a büfébe. Lent ültem és ittam csendben a kávémat. Egyszer megjelent mellettem Carlos (?), ő is csak ült és nézett. Hirtelen megszólalt.
-Logan, nem a te hibád lesz, ha nem sikerül a műtét.-mondta.
-De az enyém, mert ígéretet tettem neked.-válaszoltam, mire eltűnt. Egy perccel később Kendall ült le mellém.
-Hogy vagy?-kérdezte
-Ramatyul.-válaszoltam.
-Gyere fel.-mondta és felindult.-Van egy hely ahová lefeküdhetsz aludni.-mutatta meg a helyet.
-Rám fér.-mondtam és lefeküdtem.

*Kendall szemszöge*

Logant sikerült rávennem, hogy pihenjen. A műtétnek még egy hamar nem lesz vége. Mindenki fáradt volt így hazamentek. Logannel itt maradtunk. Én is ledőltem egy kicsit szundizni. Arra keltem fel, hogy Logan lökdös.
-Mi van?-kérdeztem.
-Befejezték a műtétet.-mondta és odamentünk az orvoshoz.
-Hogy sikerült a műtét?-kérdeztem.
-A műtét alatt történt egy kis gond...-nem hagytam, hogy befejezze.
-Mi az nem lehet!? Életben van?!-akadtam ki
-Igen uram életben van, és sikeres volt a műtét.-mondta.
-Mikor lehet haza vinni?-kérdezte Logan.
-Már ma.-mondta és elment. Kicsit később Kevin megjelent. Egyből oda rohantam hozzá és megöleltem. Hamar elmentünk. Otthon csaptunk egy bulit. Én ott aludtam mert nem bírtam haza menni. Reggel felkeltem, zöld volt a hajam. Ösztönösen mentem hajat mosni ,de nem jött.
-Kevvvvvvvvin!-kiabáltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése